STORY // HISTORIA

Story // Historia

There are still some areas immerse in the deepest darkness, you have to be very careful to avoid them if you value enough your life.

There still exist some burial mounds, where lifeless corpses wonder aimlessly. However, the dark banners still control them.

There are still some wizards who dare to advance on these wastelands to pit their skills with those banner carriers, necromancer studiers. Most of them as a burden or youth foolishness, and the fewer, those who get into the deep by their own willingness and who finally succumb to the blood magic.

The watchtowers surround the castles to warn about the attacks of the hordes that dare to get deeper enough. The armies don’t hesitate to wipe them out by all means.

The further villages are unable to fight, not many have skilful warriors, and almost none have enough weapons to hold the attack back. Finally, those who don’t make it end up joining them or enslaved.

Only the great leaders are able to supply the burning lights, to keep the night illuminated. Those leaders in their powerful castles, are the ones who recover some remains of the formerly great, but now desolated cities, which were devastated long time ago.

Only few cities have useful things, but some merchants or smugglers use to despoil the ruins to purchase some rarities to sell them at a loos or to get advantage out of them not to succumb to hunger.

Out of those who you can find in your way, there are only six able to face the beasts, the darkness, the Draugen, humans and necromancers. These mercenaries will do whatever it is needed to accomplish their contract and see the sunrise one more day, always for the right price.

Do you dare to help them?

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Todavía algunas regiones están sumidas en la más profunda oscuridad, hay que ser suficientemente precavido para evitarlas si valoras lo suficiente tu vida.
Todavía quedan algunos túmulos en los que los que cuerpos sin vida vagan sin rumbo. Aunque lo normal, es encontrar los estandartes negros controlándolos.
Todavía algunos magos se atreven a avanzar en estos yermos para medir sus fuerzas con los portadores de esos estandartes, estudiosos de la nigromancia, la mayoría como castigo o necedad de juventud y, los menos, los que se adentran por su propio pie, acaban sucumbiendo a la magia de sangre.

Atalayas flanquean los castillos para avisar las acometidas de las hordas que llegan a atreverse a profundizar lo suficiente, las fuerzas armadas no dudan en utilizar todos los medios a su alcance para exterminarlos. Los poblados más alejados son incapaces de luchar, pocos poseen guerreros con experiencia y, casi ninguno, armas suficientes como para resistir el ataque. Los que no lo consiguen acaban siendo asimilados o esclavizados.

Los únicos que pueden abastecer las luces incandescentes, para mantener la noche iluminada, son los grandes caudillos que, en sus poderosos castillos, consiguen recuperar restos de las antaño enormes pero ahora desoladas ciudades, devastadas hace tiempo. Pocas tienen aún algo que pueda resultar útil pero algunos mercaderes o contrabandistas suelen expoliar los escombros para conseguir algunas rarezas que puedan malvender o aprovechar para no sucumbir al hambre.

De entre todos los que te puedas encontrar por el camino solo hay unos capaces de hacer frente a bestias, oscuridad, muertos vivientes, hombres y nigromantes. Estos mercenarios harán todo lo que esté en su mano para finalizar su contrato y poder ver el amanecer de un nuevo día, siempre por el precio adecuado.

¿Te atreves a ayudarlos?